Obecna sytuacja – co oczywiste – nie tylko wykastrowała wszelkiego typu event’y promocyjne jak targi czy konferencje. W dużym stopniu również ograniczyła codzienne spotkania handlowe. Jaka zatem może być lepsza i bardziej wielowymiarowa forma pokazania siebie, swoich produktów czy usług, ale i budowania relacji z klientami w obecnej sytuacji niż forma video właśnie.
Wiele firm jest w pandemii całkowicie zamkniętych, albo pozostają niby otwarte, ale mają niezwykle ograniczone możliwości działania. To sytuacja nie do pozazdroszczenia, ale można starać się ten czas jakoś wykorzystać, niejako zamienić ten czas przestoju w inwestycje, która przyniesie profity w przyszłości. Jak❓
Pokaż się swoim potencjalnym i dotychczasowym klientom, daj się poznać lepiej, pokaż się jako ekspert, zbuduj relację i podtrzymać kontakt. Będzie Ci potrzebny jak wszystko wróci do normy, a może i nawet w obecnej sytuacji klienci zechcą Ci pomóc dokonując zakupu. Brzmi jak w bajce? To nic nadzwyczajnego i niespotykanego. To najzwyklejszy efekt wzajemności, który występuje w relacjach międzyludzkich. Jednak aby efekt wzajemności nastąpił musisz najpierw coś dać, by potem wziąć. Zatem co możesz dać swoim odbiorcom publikując treści video?